Thursday, August 2, 2012

olmasaymış?

Çok merak ediyorum bu eteğim olmasaymış bu aralar ne giyecekmişim acaba? 2010'da aldığımda içine zor girip, 2011'de ise kullanım dışı olmuştu aldığım kilolardan:( şimdiyse belini daralttırdım:) sanırım tamamen psikolojik olarak bilinçaltım sürekli giymemi sağlıyor sanıırm..Beyaz gömlek de aynı şekilde:)
Birden fazla kamera olunca, bakacağım yönü şaşırdım haliyle:)
bluz&etek:Zara - ayakkabı:Minelli
bu kareyi de arkadaşım farketti-renkler çok hoşumuza gitti, hemen kayda aldık;)
gömlek:Zara - etek:Mango - babet:Juge - çanta:LV

2 comments:

Ödül Melek said...

Bende de benzer bir etek var ama şu anda tabiki içine giremiyorum. Nedense gömlekle hiç denememişim. Umarım seneye deneyebilirim:))) Bu arada beyaz gömlekle çok yakışmış, beğendim:)

.. said...

tatlım sen hiç konuşma-6 aylık hamilesin neredeyse ve 34 bedene giremeyip, 36'ya gireyorsun-lütfen, Neva'ya ayıp etme:)