Thursday, June 16, 2011

this is my cocktail dress

Yok böyle bir elbise! İzmir kızlarının formasını görüyorsunuz! Ya beyazı ya grisi herkesde..ama biz Ozo ile herkesten önce almıştık, kimsede görmeden;)
Böyle rahat, böyle rüküş, böyle dikkat çeken bir elbise yok! İşin kötü yanı, elbiseye bağlanıyorsunuz resmen, başka birşeyiniz yokmuş gibi sürekli onu giyiyorsunuz. Elbise İzmir'de nasıl moda oldu hiç bilmiyorum ama herkes benim gibi rahatlığından almamıştır sanırım:) Önündeki taşları sökecektim, en azından alırken öyle planlamıştım ama sonra yoğun istek üzerine dokunmadım.Aaa bir de unutmadan, bir de kocaman siyah güllü kemeri var elbisenin. Neyse ki onu kullanmıyorum, zira o zaman tam "Güllü" olurum :)
Elbise : LTB
Ayakkabı : Matraş
Çanta : LV
Bu arada fotolar İzmit - Seka Park'tan.. Hafif İzmir-Kordon havası var-ne dersiniz? ;)

No comments: