Saturday, October 30, 2010

Vintage

Bu vintage işi fena sardı beni! Kuralsızca giyinmeye başladım-tam anlamıyla "bit pazarına nur yağdı" sözünün canlı örneği olarak geziniyorum ortalıkta. Lisedeyken annem "yavrucum siyah giyme, renkli şeyler giy-bak ileride yaşın ilerleyince renkli giymek isteyeceksin o zaman yaş hesabına giyemeyebilirsin" derdi ama ben dinlemeyip Guns'n Roses baskılı sweatlerimi giymeye devam ederdim ısrarla. Şimdi Allah ne verdiyse, pembe-yeşil-kırmızı hangi renk denk gelirse, neyi bulursam giyiyorum, ama en favori rengim : Fuşya! :)
İmkan olsa işe giderken de abartacağım bu rengi ama bulunduğum ortamda Guns'n Roses baskılı tshirtlerim bile daha uygun olabilir:))
Neyse gelelim tekrar vintage sevgisine..Benan bugün belgeledi bu sevgiyi-Piti ile aynı karede;) Aaa az kalsın unutuyordum söylemeyi, Baykuşlu Kolye'yi buldum hem de İzmit'te, ansızın-hiç ummadığım bir yerde-ne kadar mutlu olduğumu, hastalıklı bir şekilde kolyeyi aradığımı bilenler kolayca tahmin edecektir;)

Şal : Çeşme Pazarı'ndan
Mont : Zara
Elbise : Agraf
Çanta : Network
Çizme : Nine West

No comments: