Sunday, October 3, 2010

Terzi Mankeni Mia / Mia, The Dress-Stand

Bugün kendime "terzi mankeni"aldım.."Prova Mankeni"yani..ne alaka? terziliğe mi başladın? sorularınızı duyar gibiyim..yoo..tamamen bazı ceket ve t-shirtlerimi modifiye ederken, değişiklik ve ilaveleri üzerimde deneyerek yapmanın getirdiği zorluk beni buna itti:) Aslında tam olarak çıkış noktası, perşembe akşamı İstanbul'da yemeğe giderken üşüyüp, anlık üzerime 10-TL'ye ihraç fazlası ürünler satan bir mağazadan "Esprit" marka (evet! yanlış duymadınız! espri yapmıyorum, bu fiyata alınmaz demeyin-gayet "Esprit") uzun gri bir hırka almam neden oldu. Hırkayla ilişkimiz "1 gecelik" olur sanmıştım ama oldukça kaliteli ve şık olduğuna kanaat getirince üzerine dantel ile süsleme fikri aklıma düştü. Bunu kolay yapmak içinde bir prova mankeninin olması gerekliliğine kendimi inandırdım ve olaylar böyle başladı-sonunu biliyorsunuz zaten:) Aklıma birleyi takmayayım vallaha..
Adsız olmaz değil mi? Adı : Mia, Mia ile Moda..

2 comments:

Anonymous said...

selam terzi mankeni alıcam nerden ve kaça aldın yardım edersen sevinirim.
didem

.. said...

İzmir-Çankaya bulvarından..zaten zaten birsürü yer var. ama 2.el dersen, İkiçeşme'den