Sunday, June 27, 2010

Kyo My Friend vs.to Shakespeare in Love

Kyo My Friend ilk Vakkorama ile hayatımıza girip sonra kendi mağazalarını açmaya başlamıştı. O günlerden sonra kombinlenebilen renkli bikinilerinden vazgeçemez olmuştuk.
Dün Alaçatı Kyo My Friend'ın mağazasının olduğu yerde aynı konsepte farklı bir mağaza görünce çekinmedim sordum çalışanlara : "Burada KMF yok muydu?" diye..aldığım cevap niye mağaza ve bikini konseptinin Kyo ile aynı olduğunu açıklar gibiydi..Meğersem Kyo2nun ortakları ayrılmış. Biri Kyo'nun haklarını satıp yeni bir marka oluşturmuş. Eee o da "Shakespeare in Love"mış..Valla görevlinin yalancısıyım;)
Sizle sadece logoyu paylaşabiliyorum-malesef blackberry kaydı:(

3 comments:

bige said...

oh ne guzel benim soylemek istediklerimi yazmissiniz..ben kyo my friend'in isim annesi ve eski sahibiyim..shakespeare in love taklit gibi gorunse de kyo'nun herseyini kocamla beraber ellrimizle yarattik kurduk .sizin de dediginiz gibi Turkiye'de ilk mix'n match biz sattik.
o civil civil renkler cicekler bizim yemek masamizin uzerinde secilip , kucucuk popolu bikiniler haline geldi.
hikayenin devamini isterseniz uzuuuun uzuuun anlatirim.
ama siz simdi bunlara bos verin , kosun hemen bir shakespeare in love dukkanina bakin bakalim kyo'nun eski sahipleri neler neler yapmis.

esra said...

Bige Hanım, Marka iç giyim üzerine bir çalışma yapıyor mu yapmıyorsa ileride ki hedeflerinde iç giyimi düşünülüyor mu?

esra said...

Bige Hanım, Marka iç giyim üzerine bir çalışması var mı? yoksa ileri de iç giyim düşünülüyor mu?