Monday, March 22, 2010

işe giderken / work style

Yeni sezonda shopbop.com'daki takım elbiselere, kombinasyonlara bakmadan birşey almayın derim..Trendleri öğrenirken, kombin yapma yeteneğinizde artıyor..Bu aralar yine pantolon-ceket giyme frekansım arttığından nereden nasıl fikir edeneceğimi şaşırmış durumdayım. shopbop.com ve shopstyle.com oldukça yardımcı oluyor. Sık sık bakınca indiirm ve fırsatlarıda yakalamış oluyorsunuz. Mesela görsellerdeki BR'in kombinlerine bayıldım, uygulamaya da başladım;)
Yaa aslında ben boşuna mı kasıyorum? Zengin biriyle evlensem, tek derdim "bugün ne giysem" olsa ayy ne güzel olurmuş ya :)

Do not shop anything without checking shopbop.com or shopstyle.com. It is useful link to shop easiliy or learn trends.

1 comment:

Anonymous said...

çok beğendim, ben bile :) Bahar