Monday, December 14, 2009

Muhteşem ikili / Great Duo

zunca bir aradan sonra tekrar merhaba,
Bu aralar pek zaman bulamadım malesef yazmaya:( ama geçen günlerin acısına çıkaracağız bugün ;)

Bazen hiç makyaj yapmasak bile, bir allık, bir rimel cansızlığımızı alır ve bizi dha sağlıklı ve bakımlı gösterir. Ben de bu taktiği uygulayanlardanım. Rimel ve allığı çantamdan eksik etmemeye çalışıyorum. Ama gün içinde tazelemek zorunda kalınan rimelleri hiç sevmiyorum. Vallaha rimelim diye söylemiyorum, L'Oréal Volume Shocking Waterproof süpper! Bir kere sürdükten sonra gün içinde akma-kokma ve benzeri hiçbir şey olmuyor. ayrıca l iki aşamalı olduğunuz içinde kirpikleriniz doğuştan uzunmuş gibi görünüp ve etkileyici bakışlar kazanıyorsunuz, benden söylemesi ;)  Şahsen benim kısacık kirpiklerim bile rimelden sonra gözlük camına değiyor :) Tek sıkıntı akşam temizlemek oluyor:( ee tabi herşeyin bir bedeli var. Gün içinde hiç bozulmadan kalınca akşam da kirpiklerden öyle kolayca ayrılmıyor. Onun da kolayını buldum. Bir sürü temizleyici denedikten sonra gözlere zarar vermeyen iki bileşenli % 100 bitkisel Yves Rocher'dan Démaquillant Express Yeux Bleuet'yu keşfettim. Biraz çalkalayıp, pamuğa dökün ve gözünüzün üzerine hafifçe bastırın. Taratataammm kirpikteki rimelin tamamı pamukta..bu kadar kolay. Bence siz de benim muhteşem ikili'mi deneyin;)




No comments: