Tuesday, December 1, 2009

Bahçe vazosu / Outdoor vase

Günümüz tüketim devri..eskidenmiş o çorap söküğü dikmek, elbise yamamak. Boş kavanozlardan savunma silahı yapmak ise McGavyer’in işi:) (ne çok severdim o diziyi-adamın hayalgücüne aşık olmuştum, yakışıklı olması da etken de tabi;)) Bugün, bahçe’de kullanmanız için evet yanlış duymadınız bahçe, outdoor vazo yapacağız. İsteyenler evlerinde de kullanabilir;)
Bunun için boş bir lkavanoz ve de bir parça mukavva lazım. Sonrasında ise 1x3 cm boyunda kesilmiş mukavvaları kavonozun etrafına yapıştırıyoruz. Çok havalı ve de doğal bir vazonuz oluyor bu işlemin sonucunda. Çok doğal dedim, zira bana görüntüsü arıların peteğini hatırlatıyor. Yakında bahçede kara kovan balımız olursa, size de haberdar ederim;) Vazonuzu güle güle kullanın.






Teşekkürler, etsy.com

No comments: