Monday, January 18, 2016

keçe işleri / felt things

Hep zamanın bin parçaya bölüneceğinden bahsederim. Değişen bir şey yok yine bölüyorum ama farklı aktivitelerim var artık. Daha çok canım kızım Balca ile zaman geçiriyorum yeni her anne gibi. İş dersen yoğunluğunu kaybetmiyor. Sanırım yeni işler üretme heyecanım yoğunluğu yaratan, ama işi yüksek tempodaysa seviyorum:) bu da benim rahatsızlığım işte..onun dışında vakit harcanması gereken ev işleri, eş dost ilişkileri, günceli takip derken hoop gece nerede uyuyorum belli olmuyor. Bu yazdıklarımdan halimden şikayetçi olduğum düşünülmesin:)
Neyse ufak kızıma ilginç oyuncaklar yapmak istiyorum bu zaman darlığında.  Bunlardan biri de hayvanlar, meyveler, şekiller başlıklı keçeden yapılmış figürler. Yapılan figürleri cırt cırtlı fermuarla ana zemin keçeye yapışmasını sağlayacağım. Figürleri aşağıdaki blogtan buldum. Gerçi bu blogta yılbaşı ağaç süsü olarak değerlendirilmiş ama olsun:) Görüntü ve kalıplarıyla sizle de paylaşıyorum.
İyi haftalar..

No comments: