Friday, October 10, 2014

yavaşla!

Uzun zamandan sonra merhaba:) her zaman yoğunumdur ama bu kez yaşadığım "yoğunluk" tanımı  dışında birşeydi sanırım:S neyseki bitti..bu hafta sonu uzun zamandır yazamadığım postları yazmaya başlayacağım-hatta stok yapıp, sonrasında düzenli de yayınlayabilirim:)

Bu aralar siz de rastlıyor musunuz bilmiyorum ama ben çokca şahit olmaya başladım. Herkes bir mutsuz, hayattan keyifsizlik, günlük şikayet dozajında artış..gittikleri doktorlar, psikologlar "hayatı yavaşlatmaları" gerektiğini söylüyormuş. Vee bence tam da burada o yaman çelişki başlıyor! taa çocukluğumuzun ilk yıllarında mücadele ve yarış öğretilip, sonrasında da bunlar oksijen gibi tüm hücrelerimize işliyor. Artık adrenalin ve stres olmadan yaşayamazken, birden birileri "hooppp-orada dur ve yavaşla. Bak sağlığın tehlikede"diyor! diyor da ben anlamıyor.
Gerçekten anlamakta zorluk çekiyorum bu yaman çelişkiyi alışmış kudurmuştan beterdir felsefesiyle bunu yapmak nasıl olur hiç fikrim yok! Yapmak zorunda olanlara şimdiden kolay gelsin-gerçekten zor!

No comments: