Friday, January 10, 2014

sehpa mı komidin mi?

Daha önce sehpa mı komidin mi diye hiç düşünmediğimi hatta bu iki objenin evde varlıklarından bile habersiz olduğumu farkettim ve farkettiğimden ber de kendimi esefle kınamamı sürdürüyorum! Yaw meğer ne önemli ne vazgeçilmez iki parçaymış ev için..bunlar yoksa ev öksüz çocuk gibi-mutlaka ihtiyaç duyuyormuşsunuz! Döküntüler çoksa komiisnler, gelen giden çoksa da sehpalar hayat kurtarıcıymış! Eee hayat böyle işte-gün geçmiyor ki insan neler neler öğreniyor:I eee tabi benim hemen mağazalara koşmamı bekliyorsunuz bunları almak için ama yapmadım. Elbise ve benzeri ıvırzıvır olsa ışınlanırdım mağazaya o ayrı. Ama bu tür şeylerde cimriliğim tutuyor ve mevcutu nasıl şık bir şekilde revize ederimin derdine düşüyorum. Allah'tan zamanında ahşap boyama ve bilimum ıvırzıvır hobi işleriyle uğraşmışımda elimden geliyor böyle şeyler:) Tek zahmetli olan düşünme ve karar verme evrem oluyor-onda da sağolsun internet..ve tatataaaamm beğendiğim bir iki şey. Belki size de yardımcı olur bir zaman gelir



No comments: