Thursday, December 19, 2013

iyi fikir : buzlu birşeyler

Gelen yorum ve mailler çok sevimli:) Yok yok evlilik süper gidiyor ama yazamamamın, sesimin çıkmamasının hedefi evlilik değil iş yoğunluğu..Klasik kış dönemi yoğunluğu her yıl artarak klasikliğini pekiştiriyor sanki:P
Eee tabi haftasonları da yemekler, el öpmeler devam ediyor-hal böyle oluna ben sosyallikden eser kalmıyor tabi..gece yatarken yaptığım kitap okumalarımın yerini de bulaşık makinası boşaltma aldı zaten:) Şubat gibi yoluna gireceğini ümit ediyorum-yani inşallah:)
Neyse bu ev gezmelerimden birinde, kolanın içine atılan buzları dondururken limon dilimleri koymuşlar içine..bayıldım fikre! görgüsüzlük olmasın diye orada fotosunu çekemedim ama sonrasında internette search edip, benzer şeyler buldum-daha da yaratıcısı hatta!

No comments: