Saturday, July 20, 2013

my little wonder

Plajda miskin miskin yatmaya bayılıyorum ama şemsiye altında-bronzlaşma işi bana göre değil diyorsanız yıllardır bildiğim ama 'salladığım', Nisan'da denediğim ve bayıldığım bir ürünü paylaşayım isterim. Çok sevdiğim bir arkadaşın nişanı için şehir dışına çıktım Nisanda-evinde kaldığım arkadaşım da "ya kıızm sür şu Sally Hansen'ı süper bişi bu beyaz bacaklarla ne gidicen" dedi ve hikaye burda başladı:) Ben Sally Hansen'ı bacaklar için fondöten sanıyordum-ve ne yalan söyleyeyim pek başarılı olacağını da düşünmüyordum. Kısmi olarak doğru biliyormuşum:) elinize sıkarak bacaklarınıza krem gibi sürdüğünüz bir fondötenmiş, ama sonucu süper! öyle otobronzlar gibi dalgalı sürme şansınız yok, sağa sola sürününce çıkmıyor ancak sabunla yıkayınca kolaycacık çıkıveriyor-yani öyle güneş altında saatlerce yatmanıza gerek yok bence-amaç bronz görüntüyse alın size "easy made bronze"
4 tane renk tonu var-seçiverin bir tanesini..
 

No comments: