Friday, September 21, 2012

will you remember?


Sabah yoldayım-baktım yağmur yağmak üzere..farkettiğiniz gibi sonbahar'da geldi..ama kırlangıçlar hala gökyüzündeydi bu sabahda! Dileğim yarın'da onları gökyüzünde görmem! sonrasında gidebilirler ama yarında hala burada olsunlar istiyorum! Kırlangıçlara bakarken düşündüm de daha dün hava yazdı-bugün sonbahar..zaman akıyor, kuşlar uçuyor..hergün yürüdüğümüz yollardaki dükkanlar-mağazalar sürekli el değiştiriyor, yollar-caddeler değişiyor, o yolları yürüdüğünüz kişiler değişiyor..herşey büyük bir hızla değişiyor-değişiyor-değişiyor..ve şanslıysak hatırlanacak güzel şeyler kalıyor bu geçişlerden ve değişimlerden..Tam böyle düşünceler içerisindeylen radyoda Cranberries'e rastlıyorum. İyice bir dalıyorum düşüncelere-havanın kasveti de destekliyor zaten bu modu. 
Cranberries'i çok severim-solistleri Dolares'in yazdığı sözler ve hayat tarzını da yakın bulurum kendime..hele bazı şarkıları vardır ki-ben de yazsam aynı şeyleri aynı sırayla yazardım sanırım..bunlardan biri "To the Faithful Departed" 1996 albümündeki "will you remember"dır..benim bir karalamamla aynı neredeyse! Bunu farkeden bir arkadaşımın yüzündeki ifadeyi ve cevabını hatırlıyorum :  "kızzııım önce senin yazdığını bilmesem, kopyalamışsın diyecektim-oha!!" benzer bir tepkiyi 21 şarkısının sözleri içinde vermişti-ona benzer bir yazım da vardı:)
vayyy bee Sonbaharlar, ODTÜ günleri, eski şarkılar, eski dostlar, farklı şarkılar, aynı aşklar, değişen yaşlar, aynı Ben:)
;)





No comments: