Wednesday, July 6, 2011

saat kaç? / tell me time

Eşyalarımın çoğunu İzmir'de bıraktığımı söylemiş miydim? ya da giysilerimin yarısını(!) dağıttığı mı? Yoo..şaka yapmıyorum, giysilerimin yarısını dağıttım! Yarısı demek bir orta boy semt giysi dükkanında bulunan etek, tshirt, elbise, mony, pantolon ve çanta demek..şu 100 işini yapmak istiyorum. Almamak-azaltmak..100 parçayla ama en iyisi-en sevdiğim 100 ile yaşamı yakalamak. (elbise+çantalar, ayakkabılarımı bu klasmana alamam:))
Neyse bunu anlatmayacağım, asıl anlatacağım saatler..evet-evet, ne alaka demeyin, duvar saatimi de Serkan'a bıraktım. Güzel hediyeme yer açmak için: kelebekli duvar saati:) Hediye pakette zarar gördüğü için değiştirmek durumunda kaldım, değiştirirken de başka modellerini gördüm. Çok şıklar, siz de bakın derim.

No comments: