Thursday, December 23, 2010

değişim / metamorphosis

kıyafetlerim ve tarzım konusunda gerçekten tam bir "değişim" içindeyim! leopar felan hadi alıştık ama bugün Zara'dan aldığım harem pantolonla tavan yaptım bence:) zaten sol avcum kaşınıp duruyordu-dedim para çıkacak bari Zara'ya gitsin:)
Aaa Meltoşum şu senin horoz ibikli bluzundan da aldım balım-hani kırmızı olandan, ofis partisinde giycem, waxed next'imizle;) Ondan Bahal'a da aldırmak lazım:)
Aşağıya bu bahsettiğim fotoları koymak isterdim ama öyle bir imkanım olmadı:( ama henüz:)
Efenim gördüğünüz elbise Tabuu'dan-aslında rengi yandaki kalplerin rengi gibi hatta daha koyu. Böylee morumsu pembe, güzel bir renk yani:) Fotonun rengi bi garip oldu ama idare ediverin lütfen..
Elbisemin yakasındaki attraksiyona özel ilgi gösterin lütfen;)
(fotoma bakarken farkettimde, benim biraz makyaj yapmam lazım-"en soluk beniz" müsabakasına katılmayacağım ne de olsa!)

Gözlük : G. Armani
Elbise : Tabuu
Saat : CK
Ayakkabı : Desa

No comments: