Saturday, May 8, 2010

Dantel Fırtınası / Lace Trend

Dantel modası bu yıl çok sağlam hayatımıza girdi! Geçen yıl da dantel modası vardı ama bu yıl çoraptan-babete, tokadan-çantaya, elbiseden-hırkaya herşeyde ama herşeyde dantel var..sade dantel değil de, dantel+kumaş kombinleri hakikaten şık oluyor.  

Geçen yıl mangodan sırtı dantel olan bir tshirt ile tamamen dantelli kumaştan yapılmış kruvaze bir elbise almıştım. Ardından VSecret elbisemle yılı kapatmıştım. Bu yıl ise aldığım herşeyin tamamında hemen hemen dantel var-olmayanlara da ben dikiyorum:) Erkek egemen ortamda çalışınca hafta sonları feminenlikte uç noktaya taşınmaya kararlıyım sanırsam..gerçi üstte dantelli tshirt altta spor ayakkabı olunca spor feminen oluyorum:)

Net'te dolaşırken beğendiğim birkaç dantelli giysi kombini..buyrun efendim :

No comments: