Monday, April 19, 2010

Boyfriend Jean / Baggy Jeans with a Rolled Cuffed

Tam olarak "moda" başlığı altında 2008'de hayatımıza girseler de şahsen ben 2010 Mart'ta 1 tane edinsem de onsuz geçen zamanlarım için çok ama çok pişmanım:( Ya nasıl bir rahatlıktan mahrum bırakmışım kendimi-inanamadım. Aldığımdan beri üzerimden düşürmüyorum. Evet, bazılarımızın "erkek arkadaş kotu" bazılarımızın "bol kot" dediği, gerçek ismiyle "baggy jeans"lerden bahsediyorum:)
Sizlere bir kaç baggy kombinasyon fotosu ararken, bu işin "piri"nin Katie Holmes olduğunu gördüm. Bence hepsi çok hoş kombinler, bakalım siz ne diyeceksiniz?

They are generally called "boy friend jeans" but their trendy name is "Baggy Jeans (with a Rolled Cuffed)" I met it last March. I was so sorry for days without it. It's really comfortable. You should have one asap!
When I was looking for several photos in internet, I noticed Katie Holmes is innovator of this trend. Here are some samples for you.







No comments: